
AM uroda działa we franczyzie od trzech miesięcy. W tym czasie nawiązała współpracę z trzema partnerami.
Pod marką AM uroda działa salon kosmetyki profesjonalnej oraz stylizacji włosów. Klienci salonu fryzjerskiego mogą skorzystać z zabiegów pielęgnacyjnych na twarz oraz ciało, modelujących sylwetkę, zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, SPA oraz wellness.

Salon fryzjerski
– Oferujemy również zajęcia face fitness, czyli ćwiczenia pomagające zachować jędrność mięśni, oraz diagnostykę skóry przy zastosowaniu dermatoskopii komputerowej – dodaje Agata Murowicka, właścicielka salonu.
System franczyzowy AM urody działa od lutego bieżącego roku. Właścicielka salonu nawiązała współpracę z trzema partnerami i przygotowuje się do otwarcia drugiej placówki własnej. Potencjalny franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o minimalnej powierzchni y m2 z możliwością wydzielenia dwóch osobnych pomieszczeń. Najlepiej, jeśli salon mieści się na parterze, a przed lokalem znajdują się miejsca postojowe.
Na pełne wyposażenie gabinetu (meble i sprzęt kosmetyczny oraz dwa stanowiska fryzjerskie) potrzeba 30-50 tys. zł netto. Zakup startowego pakietu kosmetyków i preparatów fryzjerskich kosztuje od 7 do 15 tys. zł netto.
Wstępna opłata za przystąpienie do systemu ustalana jest indywidualnie. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500-1,5 tys. zł netto. Przez pierwsze dwa miesiące prowadzenia działalności franczyzobiorca jest zwolniony z uiszczania tej opłaty.
W zamian za przystąpienie do sieci AM uroda oferuje franczyzobiorcom m.in. wyłączność terytorialną, pomoc w wyborze lokalizacji oraz projekcie lokalu, pomoc w zatowarowaniu i zakupie sprzętu, projekty materiałów reklamowych, szkolenia, pomoc w rekrutacji personelu.
0 Comments